Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Maria - 21 mars 2012 16:18

Ja, i morse gjorde jag missen.. Eller ja, rättare sagt i går kväll innan jag somnade. Ställde klockan trodde jag på halv åtta, en halv timme längre än vanligtvis. Men så ringde den vid sju, jag snoozade i tio minuter sen upp med en jäkla fart. Sen halv åtta såg jag ju att jag bara sov till sju. Så var de med de, gjorde mig i ordning sen så iväg till stan för att möta upp Tanja och Emma, då var de utbildnings mässa för uniformnen. De var rätt intressant ändå, dessutom åkte vi pansarvagn, hade gjort de tidigare men de var en upplevelse denna gång med :)
Där efter gick vi på stan på Subway för andra dagen i rad och käkade, jag älskar dessa mackor som fan.. Annars är jag ingen smörgåsfantast precis.
Ja, sen då? då blev de en kort runda på stan, sen var de dax att åka hem. Somnade till ett tag. Super skönt! Är en aning trött nu med, men ska äta nu tänkte jag snart sen blir de iväg och träna ett kvälls pass :) får se på mästerkock på datorn. Sen såklart hinner jag hem till BB!

Mycket skön dag (:
Puss 

Ovido - Quiz & Flashcards