Alla inlägg den 11 februari 2012

...

Av Maria - 11 februari 2012 22:56

Idag var det rensning i farmors lägenhet, hon hade grejer till en hel värld typ. Massa skit också, men samtidigt massa fina saker. Samlade på mig massa saker, och de blev massa låder. Och mer ska det bli, efter visningen på lägenheten. Men det var inte heller så jobbigt som jag trodde de skulle vara att stiga in i lägenheten och hon inte fanns med oss. Hon var i alla fall med mig idag, kände hennes närvaro och en kall vind tuchade mitt ansikte, tro de eller ej men så var det. Vissa människor tror inte på sådant, men de gör nämligen jag. 
Och imorgon är det ett varv till. Och de är skönt att få undan allting. Och det blir även en sväng med städning och även ett besök hos nagelhörnan, dock har jag bara 3 lösnaglar var av alla 10, men dom har spruckit och låstnat men imorgon ska jag som sagt fixa till dom och även förstärka dom :)

Och nu ikväll drog jag ihop ett gäng med Sandra och åkte iväg för att spela bowling (:
Jag kom inte sist, tack och lov som jag brukar göra.. haha

Pyss 

Ovido - Quiz & Flashcards