Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Maria - 2 februari 2012 13:27

Och så snöar det, igen.. Men samtidigt är de ju bra med, så man kan åka i backen och de blir bra skoterföre :) ska även försöka komma ut i skidspåren, dock är jag sämst på de men de är bra träning och jag känner att det kliar i fingrarna, vill röra på mig massvis!!

Och slalom, åka i backen var inte igår, förra året åkte jag kanske en gång? men alla är så tråkiga och inte vill åka med lilla mig :O eller åka alls. Jag började ju åka för alla åkte men nu åker typ ingen och de är synd :/ skulle vilja åka till fjällen eller till Hassela en sväng och bara åka, ha skoj och bara njuta! Men snart börjar mina pass och då lär ju snön sakta men säkert försvinna.. Så får passa på nu med andra ord.. Ska också köpa gymkort nu när jag fått pengar till de, en del iallafall och röra på mig, gå ner i vikt och känna mig snyggare.

Och jag är såååå super glad att jag fick den efterlängtade parfymen igår, trodde jag skulle tappa hakan alltså, och pengar till gymkort.. LYCKKLIG tjej och världens bästa Thom =D tack baby..

Ska nu vara med Julia ett tag sen så blir de en kvällspromenad om de inte är allt för kallt, för då stannar jag nog inne.. Hua för minusgrader men halleluja för snö =D ingen bra kombo.. haha

Nog med det, måste käka lunch nu, sen får vi se vad dagen har att erbjuda!
PUSSS 


Ovido - Quiz & Flashcards