Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Maria - 1 februari 2012 14:04

Nu börjar det komma fram vad som faksiskt är på gång..
Och du som kallar dig själv för "Frida" jag vet vem du är nu, hur dum tror du att jag är egentligen? det är nästan synd om dig. Och jag trodde du gett upp mig, att vårt kapitel var avslutat! Men så dök du upp i min blogg och kallade dig själv för Frida, hur tragisk är du inte människa? 
IP adressen är kollad och där efter fick jag veta vart den gick och nu efter de så fick jag reda på att de måste vara du, eftersom du befinner dig där och denna person visste vart du var :) så hur bra är du själv på en skala tycker du själv? du finns inte med på skalan om du frågar mig iallafall. Ojoj, när ska du växa upp lilla flicka? Och att du ens inte kunde stå för vem de var utan använde dig utav Frida, smart gjort utav dig. Men de fungerar inte på mig! Och nu vet jag hur hur allt hänger ihop, du snackat skit om mig till folk och dom sprider de vidare bara för den jag en gång varit. Men du har själv varit där om du fortfarande inte är kvar på samma plan. Sluta upp de det, du förlorar bara på de. Mer än du redan förlorat. Och när du själv kommer läsa detta kommer du att känna dig träffad som blixen, för du vet själv att du kommenterat med ett fejk namn, det är långt. Så illa att du inte ens kan stå upp för dig, vi är redan osams så vad skulle du mer kunna förlora på det? Dessutom vet vi alla att du är full av bull shit själv, så varför klagar du på mig om du är likadan själv om inte värre? Om du ska kommentera så skriv ditt riktiga namn istället, för jag vet ändå vem du är. Jag kanske ser dum ut, i dina ögon men du har själv berättat för mig att du kommenterat andra bloggar med andra namn så du själv inte ska få skiten. Och detta inlägg som du skrev är så mycket du, jag har känt dig allt för länge så jag kan dig :) och att du ens kommenterat förstår jag inte heller, du har varit tyst som en mus så pass länge nu och sen dyker du upp från ingenstans och börjar kommentera. Vad vill du mig egentligen? låt mig vara nu. Jag klarar mig utan dig så bra, jag lever mitt liv så som du lever ditt. Fortsätt med de och låt mig och mitt liv vara. För detta gynnar varken dig eller mig. Så snälla en gång för alla, lägg ner och visa att du är en vuxen människa och lev inte kvar och stampa på samma plattform, de blir bara värre för dig.. Men det är samtidigt skönt att sanningen kom fram eftersom jag hade mina tankar på att de kunnat vara du och vips så hade jag rätt. Och jag förstår fortfarande inte varför du ens bryr dig i mitt liv, eller varför du ens snackar om mig fortfarande. Svårt att glömma och gå vidare eller? alla tecken nu verkar ju tyda på det!
Men de var allt från mig till dig, nu skiter jag i detta en gång för alla, alla för en :D


Var hos coachen drygt en timme idag sen så var jag på stan ett tag, umgicks med Micaela ett tag, shoppade lite på rean och åt på Kurres, kikade runt lite till och nu är jag hemma. Skönt att komma hem tidigt, är jätte trött idag. Somnade vädligt sent i natt, var så uppspelt och tankespridd men nu är allting löst och jag är go och glad igen :)

Av Maria - 1 februari 2012 00:17

Till dig "Frida" eller Frida som kommenterade mitt inlägg "Åter igen" 
Jag vet inte om det är någon av de tre "Fridorna" Jag känner eller om det är ett påhitt för en täckmantel som inte törs så för vem det egentligen är. Jag har då mina aningar, men varför isånafall vara "anonym" och låtsas vara någon annan. Om DU läser detta kan du ju ta den disskutionen med mig, för jag skulle vilja veta vad jag sagt för skitsnack isådanafall? För jag menar, skitsnack för mig är att en person snackat skit om det dom egentligen själva inte kan stå för, eller också det som inte ens är sant. Och jag har lärt mig de att OM jag skulle prata "illa" om någon så kan jag stå för de mot den personen också. Jag har väl varit ung och snackat skit om folk precis som alla andra gjort, och tjejer är experta på att trycka ner varandra och vara elaka och snacka skit från alla håll.
Men jag har lärt mig att man inte vinner någonting på de och därför står jag för saker och ting nu mera. Och jag tycker inte om alla människor, så som du som många andra. Ingen är prefekt och ingen är felftri. Så jag skulle uppskatta mer än väl att du "Frida" eller Frida tar de med mig, så jag vet. Annars är du inte bättre själv :)
Men som sagt, detta är Timrå/Sundsvall och där snackar alla. Ink DU förmodligen.. Mina anigar på vem du är, eftersom jag vet att dom tre jag vet som heter Frida är jag faktiskt tveksam på att de är dom. Så fram de de bara, do it!

Annars har jag haft en toppen dag, började med att jag gick lunch besök av Cattis sen så fick jag Linds choklad av henne, mussigt värre :)
Avslutade den med Tanja, då var de Ming med fyra små rätter och gissa om de var gott? jajamen! =D gick även runt halva stan för att hitta Ben och Jerrys potions glass från GB, och vi fann den så åt den innan bion sen så köpte hon allt till mig lillfian min, så har varit bortskämd idag, men jag är evigt tacksam för de :) Och bion får fem stycken stjärnor av mig, för den var toppen, rolig och ja, den hade allt =D
Och nu avslutade jag den med att lägga huvudet på kudden och somna in tills klockan ringer kl 7 :o då blir de coachmöte, redan klockan 10.

God natt! 

Ovido - Quiz & Flashcards