Direktlänk till inlägg 14 december 2011

Den ni :)

Av Maria - 14 december 2011 20:37

Nu var det ett tag sedan jag bloggade.. Men har inte haft så mycket att skriva om, och sedan har jag inte heller tänkt på att skriva ;p
Jag har iaf köpt klart mina julklappar, ska köpa lotter bara sen så är det helt klart. Och det är så skönt att ha det gjort! Längtar till jul, för då kommer min bror, Mia och Elin vara med oss. Så mycket bättre att vara ett gäng än dom vi brukar vara.
Så först blir de lite firande med farmor och pappa, ska försöka dra med mig Elin dit med så farmor får träffa henne :) 

Har även slutat bita på naglarna och efter nyår ska jag bli slank och fin, de är underbara tider nu!! :)
Har även köpt en creamvit tunkia med silver trådar i, as snygg till nyår, lämnade tillbaka den svarta klänningen och den blåa boleron, de kändes inte som jag. Men nu ska jag inköpa ett par fina smycken med då jag drar för sista gången innan jul till Birsta, på söndag med mammsen.
Och på lördag ska jag träffa Caroline och Robin, då ska vi äta på Canton. Kan inte vara utan de i tre månader, måste bara passa på nu innan min diet drar igång.
Men jag är så sjukt peppad nu så det finns inte, det känns så roligt, inte bara ett måste :) 

Så visst går det framåt!
Och till helgen blir de även julbak om jag så hinner, ska baka bullar, kakor och cupcakes till jul, till allihopa! Och även julpynta de sista, har legat på latfronten där. Men bättre sent än aldrig. 

Näe, nu ska jag beställa julklappar till mig själv på bubbelroom nu när dom har en massa rea, måste ju passa på :)

PUSS 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 22 februari 2014 11:44

Det var länge sedan jag skrev någonting här nu. Men tänkte att när jag väl har tid och ork kan jag skriva och dela med mig av lite..Jag har ju surrat om träning hit och dit, men nu har jag tagit mig ann att röra på mig på något vis, är de inte på gym...

Av Maria - 30 augusti 2013 23:25

Vilken vecka...Eller ja, jag ska väl säga vilka två veckor. Dom har varit hektiska, men roliga! Och fort hat de gått.. Snart är de jul, om de fortsätter i den här farten. Men jag måste ge en guldstjärna till alla jag jobbar med, dom är grymma. Vi är ...

Av Maria - 16 augusti 2013 11:47

På måndag börjar allvaret igen, utvilad och massor av energi för att prestera. Det har varit skönt att ha varit ledig men de ska bli skönt att få tutinerna igen :)Sex veckor semetser är en lång tid, men jag har haft de toppen! Dock har de hänt lite t...

Av Maria - 7 augusti 2013 00:28

Att de kan hända så otroligt mycket på så få dagar. Så mycket känslor, så många tankar.Kan nästan jämföra de med virrvelvinden, på alla sätt faktiskt!Jag bloggade lite galet sist. Jag hade en vecka till på semestern.. Helt dag vild och jag har ingen ...

Av Maria - 25 juli 2013 20:28

Vad tider går.. Är redan inne på vecka 3 av 6 på semester. Men som jag har njutit!Har inte gjort super mycket, men har hunnit med lite bad, avkoppling, gjort huvudstaden hos bror, Mia och Elin. Även besökt lilla samhället Norberg och varit på Kolmård...

Skapa flashcards