Alla inlägg den 4 december 2011

Av Maria - 4 december 2011 19:23

I natt eller snarare igår kväll när jag skulle lägga mig kände jag smärta i käften och de var minsann en stor blåsa på sidan av tungan. Och jag försökte att inte tänka på de, men så smärtade de till i ena örat med. KUL tänkte jag... eller inte! Så nu lider jag av de nå fruktansvärt och i halsen kan jag också känna av lite smärta, den hoppar fram och tillbaka. Plus att jag har åkt på lite feber nu också :( jag vill inte bli sjuk igen. Det finns liksom inte.
Vad har hänt med mitt imunförsvar egentligen? någon som kan trolla? eller kan tipsa mig om en trollkarl som jag trolla bort det?
Riktigt less nu alltså, det är varmt-kallt-varmt-kallt :( inte underligt att man blir sjuk, eller hur?! Och jag klär mig varmt och försöker göra allt, men de går liksom ändå mot mig. Så ja, vad gör man? Får se om jag tar mig in till stan imorgon eller om jag blir sängliggandes? jag ska ju till coachen på tisdag och jobbmässa på tisdag så de gäller att jag är frisk tills dess iaf. Har ju palner imorgon, hur blir det med dom? det återstår att se imorgon- illa nog.

Och hemma hos mormor höll jag på att somna flera gånger, är inte alls super pigg så det blir en tidig kväll känner jag. Och proppa i mig alvedon och hoppas på att återhämta mig.
Puss 

Ovido - Quiz & Flashcards