Alla inlägg den 29 juli 2011

Av Maria - 29 juli 2011 18:14

Äntligen hemma igen känns de som.
Jag och mammsen gick till afbetsförmedligen kring halv ett tror jag de var?
Där efter gick vi till mormor för att vi skulle handla åt henne, in på coop och handalde, tillbaka till mormor. Från mormor till systemet och hem, hemifrån och till ica och hem igen lite snabbt, från de till pizzerian och från pizzerian till lidel och nu är jag hemma igen. Skönt..
Och snart blir de att packa ner de sista som går och ta de sista imorgon.
Sen ska jag förebreda bagetterna till mig och Tanja som vi skaha med oss imorgon som en mini lunch.
Och in i duschen, måla tånaglarna och inpackning i skallen.
Sen blir de filmtime innan de är dax att sova.
För imorgon blir de en tidig morgon, för då ska de sista ner i väskan, packa ner de ätbara, äta frulle innan man beger sig och på bussen..
Har köpt åksjuke armband som jag hoppas ska hjälpa :)

Sen blir de bufé och pary, ses i dimman gott folk.
:)))

Av Maria - 29 juli 2011 11:33

Igår var jag och Thom iväg för att titta på en lägenhet. Den var verkligen fin, lungt och behangligt i sin helhet. Dock måste man kolla på fler lägenheter för att jämnföra så man inte köper grisen i säcken. Jag blev fäst vid denna men vem vet, de kanske kommer en bättre? Blir den såld så blir den. Hinner ändå inte kolla på fler lägenheter nu när båda vi åker bort nu och så.
Men vi får som sagt se vad som händer och fötter..

Och imorgon är de äntligen dax. Imorgon vid denna tid sitter vi på bussen mot Sthlm för att kliva på båten och mot Mariehamn. De ska bli såå roligt så ojoj..
Håller på att packa lite smått, ska på affären sen och köpa med mig lite färdkost och gå på Systemet, och åter igen packa ner de sista. Full rulle helt enkelt :)
Så nu snart ska jag bege mig till AF och få hjälp med CV och sen ska jag fråga lite om lite jobb.


Ovido - Quiz & Flashcards