Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Maria - 27 juli 2011 21:34

Igår kom Cattis hit, vi gick en sväng i Timrå (där de aldrig händer något) så de är bara de gamla vanliga.
Jag har inget som håller mig kvtar här, för mamma kan jag hälsa på ändå. Och samma med mormor.
Men de var iaf trevligt med sällskap och igårkväll såg vi en sådan vacker film, de var helt obegripnigt varför jag inte sett den tidigare. Den hade en fin berättelse och handligen var detsamma.

Och idag skulle vi ut och sola men sen så kom regnet, så irriterande. Så senare när de lagt sig tog vi iaf en promenad, klarar inte av att sitta i min lägenhet med 28 grader, de är helt sjukt.
Nog för att de var en väldans hetta ute med, men jag hoppas på bättre värme nu, inte den kvava luften som varit nu eller regenet. Vill ha riktig sommar, med bad och solning utan att man själv håller på att svimma..

Och jag vet inte vad sommaren tagit vägen, men det har gått så otroligt snabbt. Snart är de augusti, redan? Men de är bra på ett sätt, då har jag större chans och större möjligheter att hitta jobb.
Framriden ser ljus ut, det är iaf min tänk just nu :)

Ska dra ner en film nu tror jag, något förslag tro?
Imorgon blir de titt på en lägenhet, en ny :) hoppas också att de kommer in fler, på lite bättre och lite nyare ställen.

Poss.

Ovido - Quiz & Flashcards