Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Maria - 25 juli 2011 20:45

Idag har jag varit med Julia, vi var en sväng på mitt andra hem, alltså Birsta City :)
Hittade ett par super snygga skor, tänkte att jag med min vanliga otur kan säkert inte ha dom?! Eftersom jag har en fot som är kort, bred och hög vrist. Men jag drog på mig dom och dom satt som ett smäck =) dom var super sköna och inte alls svårt att gå i. Dock känns de lite i tåna på ena sidan, men de går ut sig lite och har som sagt 14 dagars öppet köp. Det var till och med rea på dom, kanon.
Så nu ska jag gå in dom lite hemma, så får vi se om dessa är på mina fötter på kryssningen. Ska ha svart nagerlack med, jag som aldrig ens använder sånt. Men man vill ju vara lute extra snygg när man ska på båten och festa lite med brudarna :)

Och jag och Thom skulle kika på en lägenhet på torsdag, tre st men en ringde och sa att den var såld :( tråkigt! Men de kommer in nya hela tiden. Och man ska ju tänka på vart man vill bo och att man inte köper en dyr lägenhet med mycket jobb.
Men de går nog framåt ändå till slut..
Imorgon kommer Cattis hit, då blir de massa bus. Som jag säkert sagt innan..
Men så var de med de, nu ska jag en dusch sen kyra ner mig i sängen..


Bild på snyggisarna:
 

Skapa flashcards