Alla inlägg den 24 juli 2011

:)

Av Maria - 24 juli 2011 23:11

Hellu again...
Jag har suttit mest hela dagen och kollat på blocket med lägenheter osv.
Och jag är nyfiken på många men priset och hyran spelar stor roll i de hela.
Jag har mailat en och hört om bilder på lägenheten, hur den ser ut osv. Förhoppningsvis kommer de tillbaka ett mail med bilder. Kanske redan imorgon. Eftersom vi ska kolla på en annan lägenhet också, redan på torsdag kan vi ta båda i samma sväng. För de blir att jag och Thom ses på torsdag, sen kommer vi vara ifrån varandra ett tag, eller ja en dag innan jag åker till Sthlm kommer vi ses.
Så vi vill hinna kika på lägenheter innan, och de betyder inte att man måste köpa första bästa. Men de är bra pris på dem bägge. Så de ska bli spännade att se allt live liksom ^^,
Känns som jag har för höga förväntligar?!
Aja, de går som de går, de blir som de blir.

Ska till AF imorgon om hjälp med CV och råd om lite jobb jag upptäckt :)
Så hoppas på de bästa, att till hösten börjar mitt nya liv. Med ett jobb, ett krypin och ett bättre välmående :) de är iaf min dröm just nu. Så får mabn hoppas att den går u uppfyllende, ska iaf sikta mot de målet iaf.

Har fullrulle hela veckan..
Och på tisdag till onsdag kommer Cattis, då blir de massa bus..

Hejs

Av Maria - 24 juli 2011 18:00

Nu har hjärtat åkt hem. Eller ja, han skulle ha jouren och sen vara katt och husvakt.
Så nu sitter jag här, uttråkad och rastlös.
Vi var in till Birsta idag iaf, åt glass och bara kollade runt.

Sov jätte dåligt i natt, faktiskt! Men i natt hoppas jag på bättre sömn. Drömde en massa konsiga saker och vaknade av att regnet slog så hårt på fönsterbrädan utanför. Det är verkligen ett växlande väder, man vet inte om man ska ta ett dopp i stundens hetta eller om man ska ta en hemma kväll framför tvn med film och filt liksom?

Aja, vi får se vad kvällen har att bjuda på. Om ni är sugen på att göra någonting hojta gärna till :)
Men nu försr blir de maat, kött och pommes, me like :))

Ovido - Quiz & Flashcards