Alla inlägg den 23 juli 2011

(y)

Av Maria - 23 juli 2011 15:35

Gaah, vad många fina lägenheter de finns alltså. Har blivit en blocket nörd som går in på blocket var och varannan dag för att kolla på lägenheter. Snacka om att jag vill bort från Timrå. Jag ska bli en Sundsvallsbo, eller inte nu men snart så. Jag behöver ett jobb, jag blir tookig.
Aja, de kommer väl med tiden antar jag, som med allt annat.
Nu snart blir de restugang Canton, mumms vad jag längtar...

Puss

Av Maria - 23 juli 2011 00:10

Idag har vi varit på ett års kalas för lilla Liam, de var rikgit trevligt :) och hur söt var han inte i sin rosa skjorta och svarta slips med yr snygga brallorna till? underbar unge de där. Har en längtan efter en egen, faktiskt! Men jobb och eget kryp in står längre upp i listan även fast de skulle vara hur underbart som helst att ha en liten krabat. Men dock inte när jag fortfarande bor hemma.
Men på något sätt klarar man av allt ändå, de beror på vad man spenderar sina pengar på. Men samtidigt vill man ha ett fast jobb, kunna resa osv innan, men ändå kan man ha en bebis ändå.
Men händer det som händer det, ingen bråtska än =) men var och varannan skaffar sig barn nu och man blir verkligen sugen. Men, de är inte bara gulligull alltid. Men man vet nog inte hur de är förens man har ett eget. Så är de väl?

Lilla Liam fick sig ett par presenter iaf, trevligt folk var de också. Så nu ska man få sig lite sömn på det här med.
Imorgon blir de kvalitéts tid med Thom, då ska vi ut och äta och vara umgås han och jag. För han går på jour på söndag eftermiddag och det pågår till onsdag eftermiddag. Plus att han ska vara hos och kattvakt, de innebär att vi kommer att ses på torsdagen. Sen blir de kryssning för mig på lördag, och där efter kommer vi nog inte hinna ses emellan innan jag åker till sthlm till brorsan. Och där blir vi iaf i 4 dagar, sen blir de hemgång med dom med oss. De blir att ses då, men inte alls på samma sätt. Inget sovanade med varandra heller. Så vi ska bara råom varandra nu, de kommer vara mycket saknad efter honom. Men som sagt, de kan vara nyttigt de med. Så slipper vi sitta i aaset på varandra =) haha skämt och sido.
Nu blir de av med sminket, dra på sig täcket och gosa ner sig i kudden.

God natt people!

Ovido - Quiz & Flashcards