Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Maria - 8 juli 2011 15:32

Onsdagen var så bra, jag träffade massa underbara människor. De var länge sedan jag hade de så roligt, det vart lute strul men de löste sig och de var ingen big deal :')

Och nu har jag och Thom planerat en resa till Åsele marknaden tillsammans med Robert och Tanja, de ska bli så roligt :)
Jag har verkligen massvis med äventyr i sommar som väntar.
Gatufesten i onsdags som var,
Åsele nästa helg,
Grillning med ett gäng hos Anki med massa människor,
Kryssning med brudarna,
Sthlm med mammsen, bror, Mia och Elin :') grönan och skansen!
Och selånger.. Underbar sommar, de kommer bli den bästa sommaren. (y)

Jag städat hela lägenheten nu, så snart blir de en dusch, lite mat sedan ska jag och Jullan på äventyr, kanske blir de till Thea annars hittar vi på något annat.

/litenmia

Skapa flashcards