Alla inlägg den 6 april 2011

Av Maria - 6 april 2011 16:19

Jag blir så less att jag är så slarvig som har tappat bort kvittot till min mobiltelefon. Jag vill ha en med större tuchknappar och helt bägge delarna, alltså tuch med ett tangentbord som man kan dra ut med riktiga knappar. Men eftersom jag köpte den någon gång mellan slutet av noveber i början på december. Och jag vill sälja den, den behöver en uppdatering men jag vet inte vart jag ska göra de? och ingen vill köpa en mobitelefon utan kvitto för då anser folk som att mobilen är stulen.
Och jag har varit inne på Media Markt och sagt till om de och de kollade i datasystemet och jag har ju inget namn på den eftersom den var så "billig" så jag betalade en i kassan bara men jag måste uppge om jag köpte den kontant eller med kort och mitt minne är svagt så jag minns inte ens de?! De är illa.. Och sen datumet minns jag inte heller. Jag har gått skallgång efter kvittot men hittar inte de, måste ha slängt det elelr lagt de på ett väldigt bra ställe som jag tänkte just då på att de var ett bra ställe, men icke!
Så får väl leva med denna ett tag till fast jag har för klumpiga fingrar så de tar hela dagen för mig att skriva sms typ :( och jag har inte råd med en ny mobil heller, de är inte precis prio ETT!
Men de skulle vara så underbart!
Ska söka genom lägenheten igen, vända upp och ner på hela stället ;D haha


Men vill samtidigt flytta, till en egen lägenhet. Men jag har inget extra jobb så jag skulle kunna uppnå den drömmen, är så less att bo hemma nu, jag är liksom 22 år?!
Spara till en lägenhet är inte de som är de största problemet, utan de är hyran! Skulle kunna ta cilket extra jobb som helst för att få in en extra peng så jag skulle kunna ha mitt eget krypin liksom. De skulle göra susen i mitt liv :) men man får ju som sagt drömma..

Nog om de, tog en liten promenad med Lilly och Liston idag, inte för jag r friskt men en nypa luft skulle inte skada tänkte jag. Så nu har jag fått en dos av de, så nu ska jag börja med maten och sen gosa ner mig i sängen med Thom :)


Så här ser iaf min mobil ut om någon skulle vara sugen på den, dock utan kvitto men de går att ordna på ett eller annat sätt.
Samsung GT-I5500
 



/litenmia

Skapa flashcards