Alla inlägg den 2 april 2011

Av Maria - 2 april 2011 22:53

Ja, jag är en sjukling. Är en snorunge som kraxlar som en gamtant och ögonen ser ut som tennisbollar och i röd i stort sett i hela facet. Är ingen vacker syn vill jag ju lova. Har tack och lov sluppit febert nu, och de är ju bra. Men jag vill inte vara sjuk, jag tycker de är jätte dyrt och jobbigt. Jag känner ju knappt någon smak när jag äter, har ingen matlust alls och då är de inte ens roligt att äta. Tycker faktiskt synd om mig själv, för jag är sällan sjuk och när jag väl är de så är de inte lite stryk man får ta heller. Håller till och med på att tappa rösten, är hesare än hesast och undviker helst att surra. Så mellan bröstet gör de inte alls ont, nejnej. Jag hostar och nyser och de tar självklart kroppen stryk av. Och de är nu de brytit ut på riktigt, jag har haft detta i min kropp så länge nu.. Och när vill den då lämna min kropp?snart hoppas jag! Måste ju gå på praktiken. Men ska kanske se om de finns någon chans att ta igen de en extra vecka? då slipper jag skolan ett tag till :)
Är dock rädd för att jag fått ögoninflammation i bägge ögonen eftersom dom inte ser sådär jätte okej ut :/ och jag har en stor förmåga att drabbas av sånt skit. Peppar peppar.. Får ringa VC på måndag OM de inte blir bättre.. Suck alltså! Man ska råka ut för allt och nu dessutom. Önskar att jag kunde trolla, hur lätt hade inte de varit då? fast åt andra sidan är de inte skoj om allting här i livet är lätt heller.. Aja, jag vill iaf bli frisk och go och glad men just nu känns de långt bort. Ska proppa i mig glass, te och vila så mycket jag bara kan.Och självklart gå en massa dos kärlek på köpet av min Thom, han är min ängel och vad skulle jag göra utan han?
Och en annan sak, Fredrik min kära vän ringde mig idag, de var inte igår så de var skoj att surra med han, även fast min röst är trasig så fick de gå ändå :) nu ska vi ta oss i kragen och hålla kontakten, vi har varit sämst på de :/ men Evelina surrar jag ju med i stort sätt varje dag :)

Well well.. Dessa theer köpte jag idag såp de ska bli spännade att testa dom..

   


och gissa om denna klocka är snygg och att jag vill ha den?!
 


Sådär ja..
Krya på mig själv, tack!


/litenmia

Ovido - Quiz & Flashcards