Direktlänk till inlägg 20 november 2010

Jag och kroppsdelar, de går inte ihop..

Av Maria - 20 november 2010 21:08

Jag är lite virrig, lugan har jag ju inte ont i. Njuren skare vara, tokigt de kan bli! Jag har haft oerhört ont idag, ondare än tidigare. Jag var nära åp att åka in till akuten förut, kunde knappt röra mig, de var hemskt! Jag ringde sjukvårdsrådgivningen, jag ska proppa i mig massa tabletter, hoppas de blir bättre med dosen hon bad mig testa..
Så idag har jag inte gått utanför dörren, jag kunde inte heller åka till Julia för smärtan påverkade allting, tyvärr.. Men hon fick sin födelsedags present redan igår, och fika kan vi göra en annan dag :)

Sitter och glor på dansbandskampen nu, de var bättre förra veckan. Men de går att kolla på ändå, men mina ögon orkar snart inte hållas upp så ska snart krypa ner i sängen med vetekudden, myspys..


Imorgon åker jag till Thom, ska vara där i tre veckor så jag enkelt och snabbt kan komma till praktiken, om jag nu inte har för hög smärta just då. Så jag kommer varken sitta på facebook eller blogga förren till helgen sen igen, men de går ju bra att smsa mig också =) och jag lär ju kolla facebook via mobilen, kan nog inte hålla mig ifrån de ^^,

Men ska bli spännande att komma ut i en annan miljö, de blir något helt nytt!

Så detta är kanske mitt sista blogginlägg på ett par dagar, kanske kommer ett imorgon med..


  



Här kommer också en bild av mina senaste inköp av rosetter,

en väska, hårsnoddar som kanske inte syns allt för väl och ett mindjeskärp skulle man kunna säga, super fint enligt mig själv :)


  




/litenmia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 22 februari 2014 11:44

Det var länge sedan jag skrev någonting här nu. Men tänkte att när jag väl har tid och ork kan jag skriva och dela med mig av lite..Jag har ju surrat om träning hit och dit, men nu har jag tagit mig ann att röra på mig på något vis, är de inte på gym...

Av Maria - 30 augusti 2013 23:25

Vilken vecka...Eller ja, jag ska väl säga vilka två veckor. Dom har varit hektiska, men roliga! Och fort hat de gått.. Snart är de jul, om de fortsätter i den här farten. Men jag måste ge en guldstjärna till alla jag jobbar med, dom är grymma. Vi är ...

Av Maria - 16 augusti 2013 11:47

På måndag börjar allvaret igen, utvilad och massor av energi för att prestera. Det har varit skönt att ha varit ledig men de ska bli skönt att få tutinerna igen :)Sex veckor semetser är en lång tid, men jag har haft de toppen! Dock har de hänt lite t...

Av Maria - 7 augusti 2013 00:28

Att de kan hända så otroligt mycket på så få dagar. Så mycket känslor, så många tankar.Kan nästan jämföra de med virrvelvinden, på alla sätt faktiskt!Jag bloggade lite galet sist. Jag hade en vecka till på semestern.. Helt dag vild och jag har ingen ...

Av Maria - 25 juli 2013 20:28

Vad tider går.. Är redan inne på vecka 3 av 6 på semester. Men som jag har njutit!Har inte gjort super mycket, men har hunnit med lite bad, avkoppling, gjort huvudstaden hos bror, Mia och Elin. Även besökt lilla samhället Norberg och varit på Kolmård...

Ovido - Quiz & Flashcards